סלקום chatbot

מערכת לקבלת משוב וסקרים מלקוחות החברה הוא צעד חשוב בכל ארגון, החברה פונה ללקוח ומתקשרת איתו בצורה מושכלת ונבונה ולומדת אודות השירות והיחס אותו קיבל הלקוח.
סלקום דואגת ללקוחות ומבצעת משובים וסקרים על מנת לשפר באופן תמידי את שביעות רצון הלקוחות והעובדים

מערכת לקבלת משוב וסקרים מלקוחות החברה הוא צעד חשוב בכל ארגון, החברה פונה ללקוח ומתקשרת איתו בצורה מושכלת ונבונה ולומדת אודות השירות והיחס אותו קיבל הלקוח.
סלקום דואגת ללקוחות ומבצעת משובים וסקרים על מנת לשפר באופן תמידי את שביעות רצון הלקוחות והעובדים

על הפרוייקט

סוגו דיגיטל גאים להציג את מערכת המשוב והסקרים, פיתוח מערכת משוב וסקרים כלל אתגר מרכזי בחווית המשתמש של הלקוח, הדגש המרכזי היה לאשר למשתמשים למלא את המשוב עם כמה שפחות נטישות, בקלות וללא צורך בעזרה. עיצוב ממשק המשתמש על ידי סוגו דיגיטל, אפשר ללקוחות החברה למלא את המשוב בצורה כיפית, קלילה וזורמת, UI במערכת מציג חדשנות לצד UX בנייד באופן חדשני ומתקדם.

ספרו לנו על הפרויקט
סגור