המפגש הראשון בין הלקוח לצוות סוגו הוא מפגש מרתק המחבר בין עולמו, רצונותיו ושאיפותיו של הלקוח. מפגש זה נועד להבין את הצורך בפרויקט ובנוסף להציג ללקוח את המחלקות השונות בחברה ואת האנשים שילוו את הפרויקט.
לאחר שסוגו צברה ניסיון רב בעשרות פרויקטים, הבנו שעל מנת שהפרויקט יצליח חשוב להבין את כל המרכיבים, המטרות והיעדים הניצבים בפנינו, בחלק זה אנו למדים אודות הרקע של הלקוח, מה כבר נעשה בעבר, מהו הכיוון עליו חשב הלקוח, מהו הקונספט העיצובי, האם ישנם מודלים עסקיים ומיהם קהלי היעד אשר ישתמשו בפרויקט.
שלב האפיון הוא השלב הקריטי בפרויקט, האפיון אוסף את כל המידע הרלוונטי בפרויקט
מטרת האפיון היא להבין את עץ האתר, להחליט על תצורת האתר, שפות, ריספונסיביות, הגדרות תכולה בכל עמוד, הגדרות תוספים והרשאות.
בסוגו מאפיינים את הפרויקטים בשיתוף לקוחות ובהתאמה למותג, תוך עיצוב ממוקד משתמש.
המחקר המעמיק יוצר שפה ויזואלית ייחודית למותג
העיצוב הגרפי נוגע באלמנטים הקשורים למותג, לזהות, לפונטים, לגריד ולפלטת הצבעים.
הגדרת השפה הגרפית של ממשק המשתמש מתבצעת בהתאם למטרות העסקיות, השימושיות, סוגי המסכים, קהלי היעד ואופן הפעולות שיש לבצע באתר.
תהליך הפיתוח נעשה בסביבת פיתוח יחודית לפרויקט, כתיבת קוד האתר מתבצעת בסטנדרטיים הגבוהיים ביותר ב לפי תקן W3C העולמי.
תהליך הבדיקות נעשה בצורה קפדנית וללא כל התפשרות מצד הבודקים, מטרת התהליך היא ליצור בקרה סופית לפני השקת התוצר ללקוחולגלות באגים לפני העלייה לאוויר.
שלב מסירת הפרויקט כולל הדרכה על האתר והמערכת אופן הזנת התכנים, בשלב זה מוסבר ללקוח אופן הפעלתו של האתר והיכולות השונות שפותחו על פי האפיון שהוגדר.