בניית חנות וירטואלית

Eden Efraim | עדן אפרים Eden Efraim | עדן אפרים
25/06/2018
בניית חנות וירטואלית

אנחנו שומעים כל הזמן שכולם נמצאים באינטרנט ואם אתה לא שם – אתה לא קיים, אבל עם ההתפתחות המואצת והמעבר של אספקטים רבים של החיים לדיגיטליים, רק להיות שם זה כבר לא מספיק. למה? התשובה פשוטה:

מעל למיליון (!) ישראלים ביצעו מתישהו בעבר רכישה באינטרנט.

ואם זה לא מספיק – יותר מ-34% מהישראלים מעידים שהם קונים היום באינטרנט בצורה קבועה, זאת לפי מחקר נערך על ידי MB – Market Research & Consumer Behavior .

זה אומר שבעל עסק שלא מאפשר רכישה באינטרנט – למעשה מוותר על אחוז בלתי מבוטל מקהל הצרכנים, גם במידה ויש לו כבר אתר או נוכחות כלשהי בעולם הדיגיטל.
לא רק זאת, אלא שהוא מוותר על האפשרות להתרחב לקהלים אחרים – שכן הישראלי הממוצע מבצע 3 רכישות מקוונות מדי חודש (על פי סקר של אתר Panels)

אז מהי חנות מקוונת או חנות מסחר אלקטרוני או אתר סחר ועוד שמות רבים כמו חנות מכירות או אתר מכירות ?

חנות אינטרנטית, או בשמה הנוסף אתר מכירה, היא אתר אינטרנט לכל דבר המאפשר רכישה של מוצרי בית העסק אונליין. למעשה, מדובר בסניף נוסף של בית העסק המתקיים במרחב הווירטואלי. רק שבניגוד לחנות או אף דוכן בכל קניון – לא תצטרכו צוות גדול, החנות תפעל 24 שעות ביממה והשכירות החודשית לא תעלה לכם הון., להבדיל מבחיים עצמם, כאן אין אנשי מכירות עם משכורות גבוהות, אין כאן עלויות של חשמל, מים, והכי חשוב אין כאן משמרות! החנות עובדת כל הזמן גם כשאתם ישנים באמצע החלום הכי טוב שלכם.

האם זה מתאים לעסק שלי?

בשורה התחתונה, אתר מכירות  מקוון יכול להתאים כמעט לכל סוג עסק, וגם לכאלו המציעים שירותים ולא מוצרים. לרכישות בהן הצרכן שם דגש רב על משקל הקנייה, כדוגמת רכב, בית ונכסי נדל"ן , בעצם היום אתר מכירות מתאים לכל סוג של עסק, ההבדל הוא באפיון הפעילות באתר.

באשר ליתר המוצרים, אפשר לומר שהישראלים כבר הצביעו בהקלקות עכבר, ועל פי המחקר האחרון של חברת פייפאל – ישראל נמצאת במקום ה-3 בקניות באינטרנט בחו"ל. כך שהצרכן הישראלי נוכח ברשת ואף רואה בה בתור הבחירה הצרכנית הנבונה.
קיימת העדפה ברורה  בקרב הישראלים לרכישה מקוונת דרך אתרים ישראליים, ולכן עם שיווק והקמה נכונה של החנות הווירטואלית ניתן לייצר כסף חדש לעסק.

היתרונות בחנות אינטרנטית!

באשר ליתרונות, קיימים כמה וכמה אלמנטים שהופכים את המכירה ברשת לעדיפה על פני כל חנות אחרת. מעבר לעלויות המימון שהזכרנו קודם לכן, הנגשת המוצרים עבור צרכני האונליין לא רק מאפשרת לשווק להם, אלא לבצע שיווק חוזר, לאסוף מידע עליהם ואת ההעדפות שלהם.

מה זה שיווק חוזר? או בשמו המקצועי Remarketing

יש לנו היום אפשרות לטרגט/לעקוב אחר  קהלים שונים ולצבוע אותם בקוד ייחודי לאותו דף או אתר שהם ביקרו כלומר, לשתול קוד בדף או באתר, כאשר הגולש מגיע לעמוד הרלוונטי הדפדפן שומר לו עקבות בצורה אנונימית ועל ידי כך ניתן לעקוב אחר הגולש ברחבי רשת המדיה ולפרסם לו הצעות מיוחדות על ידי באנרים ואו מודעות רלוונטיות.
התוצאה אפקטיבית ביותר כיוון שהגולש שרואה  את המודעה, כבר מכיר ואו ביקר באתר או בדף ונזכר כי ראה את זה, על ידי כך אנו יוצרים מעורבות מוגברת ועל ידי כך מניעים את הגולש לביצוע פעולה כמו רכישה או יצירת קשר.

 

הלקוחות הופכים לאנשי המכירות של החנות, איך זה קורה?

החנות הווירטואלית מאפשרת לנו  להפוך את הלקוחות עצמם למשווקים שלנו ברחבי הרשת, עם כפתורי שיתוף מהירים של פריטים שרכשו בפייסבוק ורשתות חברתיות נוספות.

אז אם החלטתם שהגיע הזמן לקחת את העסק שלכם לעידן הדיגיטלי ולהגדיל את מחזור המכירות שלכם – חנות אינטרנטית היא הדרך הבטוחה, ויש רק לוודא שהיא מוקמת בצורה הנכונה.
רוצים לייצר עוד כסף  באתר שלכם? מוזמנים לדבר איתנו סוגו דיגיטל בניית חנות אינטרנטית ממש כאן!

לחצו כאן ועברו לתיק העבודות של סוגו דיגיטל

 

מכירים מישהו שצריך לקרוא את הפוסט? שתפו אותו. 💪

סגור