למעלה ממיליארד אנשים בפייסבוק! חשוב שגם העסק שלך יהיה שותף להצלחה!
הפרסום נועד לחשוף את לקוחותיך למותג ולחזק את הקשר עם הלקוחות.
פייסבוק נחשבת כיום לפלטפורמת פרסום הגדולה והמשתלמת ביותר להעמקה וביסוס קשרים ישירים בין חברות לצרכנים. הפרסום בפייסבוק מאפשר להיחשף ללקוחות מכל העולם ולייצר קשרים חדשים תוך העברת מסרים שיווקים. הפרסום מאד ממוקד ובכך מצליח להשיג תוצאות מצוינות. אנו מזמינים אותך לנסות ולהיכנס למסע בעולם שיהיה לך קשה לצאת ממנו!
סוגו מציעה קשת רחבה של שרותים שעוטפים יחד את הלקוח ומעניקים לו שקט עסקי כמכלול מלא לניהול השוטף של הפעילות ברשת האינטרנט.
לעבוד עם הטובים ביותר השותפים של Google מייצגים את הסוכנויות המובילות ביותר בתחום הפרסום הממומן, הלקוח מכיר את העסק בצורה הטובה ביותר, אנחנו כשותפים של Google מכירים את האינטרנט. תן לנו כמומחים לנהל עבורך את הפעילות השיווקית המקוונת. הידע והניסיון שצברנו בעשרות קמפייניים ממומנים הוכיחו שהכל אפשרי, עם יצירתיות נבונה לצד הבנת הצורך ניתן להשיג כמעט כל יעד שנבחר.
חברתנו משפרת את יחסי ההמרה באתרי מסחר , פורקס, אירועים והשקת מוצרים חדשים.
רימרקטינג או שיווק מחדש הפך לכלי אסטרטגי מספר אחד בשיווק דיגיטלי בעולם הניו מדיה הרימרקטינג מאפשר לנו לחשוף את המוצרים, האתרים, המותג, המבצעים או כל דבר שנרצה לגולשים שביקרו כבר באתר שלנו. לצורך ההמחשה וההסבר ועל מנת שנבין עד כמה חשוב להשתמש בכלי זה,
תארו לכם שנכנסתם לחנות בגדים ומדדתם חולצה יפה שאהבתם אך בסוף מכל מיני סיבות החלטתם שלא לקנות אותה
יצאתם מהחנות ומרגע זה קורה משהו מדהים לכל מקום שהלכתם הופיע פרסומת של אותה חולצה שאהבתם ולא קניתם
מה לדעתכם יקרה? האם בסוף תקנו את החולצה?
פעולת הרימרקטינג עוקבת אחר הלקוחות ומנטרת את המידע ובכך עוזרת לנו לייצר רשימות פילוח לקהל היעד שלנו.
ניתן למקד את הרימרקטינג לסוגי קהלים רב מאד לדוגמה: גולשים שביצעו רכישות באתר, גולשים שצפו במוצר מסוים וכן הלאה,
לאחר שפילחנו את קהלי היעד נבנה מודעות ממוקדות ובכך נציע לקהל היעד שלנו בדיוק את מה שחיפש!
הפלטפורמה לצריכת תוכן ווידאו הגדולה ביותר בעולם. על פי נתוני גוגל ישראל יש למעלה מ-4.2 מיליון משתמשים של יוטיוב בישראל.יוטיוב מציעה למפרסמים שלל אפשריות פרסום כך שכל אחד יכול לבחור את הסוג הפרסום המתאים לו ברמת התקציב ולמטרות הקמפיין.
כמות צפיות ושיתופים היו לסרטון, ניתן לפלח את קהל היעד באופן מדויק וממוקד כך שהפרסום יהיה אפקטיבי ניתן לדעת כמה אחוזים מהגולשים צפו בסרטון ועד כמה שניות מתוך הסרטון צפו. ניתן לבצע קידום ואופטימיזציה לסרטון על פי מילות מפתח הפרסום הנפוץ ביותר בקרב בעלי עסקים הינו פרסום המאפשר למודעת הפרסום להופיע לפני שהסרטון המבוקש מתחיל לנגן . התשלום עבור הפרסום נחשב למשתלם והזול ביותר ומתבצע רק בתנאי שהגולש צפה ביותר מ 5 שניות מתוך הפרסומת אפשרות נוספת היא הופעת המודעות בתצוגה של הסרטונים שקשורים לסרטונים בהם צפה הגולש. הודות לשיתופי הפעולה האסטרטגיים בין יוטיוב לאתרים השת"פ של גוגל, הפרסומים שלכם יוכלו ליהנות מרימרקטינג (שיווק מחדש) ובכך לשפר את יחס ההמרות