קידום עסקים

היכולת לחשוף את החברה לקהל היעד בכל מקום בכל זמן ובכל מכשיר

השרותים שלנו

סוגו מציעה קשת רחבה של שרותים שעוטפים יחד את הלקוח ומעניקים לו שקט עסקי כמכלול מלא לניהול השוטף של הפעילות ברשת האינטרנט.

פרסום בפייסבוק
הפרסום ב Google
נגישות
אפיון אתרים
מיתוג חברה
תחזוקה ושרות

רימרקטינג- שיווק מחדש

רימרקטינג או שיווק מחדש הפך לכלי אסטרטגי מספר אחד בשיווק דיגיטלי בעולם הניו מדיה הרימרקטינג מאפשר לנו לחשוף את המוצרים, האתרים, המותג, המבצעים או כל דבר שנרצה לגולשים שביקרו כבר באתר שלנו. לצורך ההמחשה וההסבר ועל מנת שנבין עד כמה חשוב להשתמש בכלי זה,

כיצד עובד שיווק מחדש?

תארו לכם שנכנסתם לחנות בגדים ומדדתם חולצה יפה שאהבתם אך בסוף מכל מיני סיבות החלטתם שלא לקנות אותה
יצאתם מהחנות ומרגע זה קורה משהו מדהים לכל מקום שהלכתם הופיע פרסומת של אותה חולצה שאהבתם ולא קניתם
מה לדעתכם יקרה? האם בסוף תקנו את החולצה?
פעולת הרימרקטינג עוקבת אחר הלקוחות ומנטרת את המידע ובכך עוזרת לנו לייצר רשימות פילוח לקהל היעד שלנו.
ניתן למקד את הרימרקטינג לסוגי קהלים רב מאד לדוגמה: גולשים שביצעו רכישות באתר, גולשים שצפו במוצר מסוים וכן הלאה,
לאחר שפילחנו את קהלי היעד נבנה מודעות ממוקדות ובכך נציע לקהל היעד שלנו בדיוק את מה שחיפש!

פרסום ב YouTube

הפלטפורמה לצריכת תוכן ווידאו הגדולה ביותר בעולם. על פי נתוני גוגל ישראל יש למעלה מ-4.2 מיליון משתמשים של יוטיוב בישראל.יוטיוב מציעה למפרסמים שלל אפשריות פרסום כך שכל אחד יכול לבחור את הסוג הפרסום המתאים לו ברמת התקציב ולמטרות הקמפיין.

נתונים סטטיסטיים על סרטון ביוטיוב:

כמות צפיות ושיתופים היו לסרטון, ניתן לפלח את קהל היעד באופן מדויק וממוקד כך שהפרסום יהיה אפקטיבי ניתן לדעת כמה אחוזים מהגולשים צפו בסרטון ועד כמה שניות מתוך הסרטון צפו. ניתן לבצע קידום ואופטימיזציה לסרטון על פי מילות מפתח הפרסום הנפוץ ביותר בקרב בעלי עסקים הינו פרסום המאפשר למודעת הפרסום  להופיע לפני שהסרטון המבוקש מתחיל  לנגן . התשלום עבור הפרסום נחשב למשתלם והזול ביותר ומתבצע רק בתנאי שהגולש צפה ביותר מ 5 שניות מתוך הפרסומת אפשרות נוספת היא הופעת המודעות בתצוגה של הסרטונים שקשורים לסרטונים בהם צפה הגולש. הודות לשיתופי הפעולה האסטרטגיים בין יוטיוב לאתרים השת"פ של גוגל, הפרסומים שלכם יוכלו ליהנות מרימרקטינג (שיווק מחדש) ובכך לשפר את יחס ההמרות

אסטרטגיה דיגיטלית

תקציב הפרסום
המסר המרכזי
פרסום בפייסבוק
פרסום בגוגל
ניתוח השוק והתחרות
רימרקטינג שיווק מחדש
סגור